KOSZTY PRZESYŁKI


  1. Darmowa wysyłka na terenie Polski przy zamówieniu o wartości powyżej 500,00zł
    (przy płatności za pobraniem koszt dostawy to 10zł).
  2. Koszty wysyłki pokrywa kupujący przy zamówieniu o wartości do 500,00zł.
    Koszt wysyłki jest automatycznie naliczany po dodaniu produktów do koszyka i wyborze formy płatności.
  3. Wszystkie zamówienia na terenie Polski wysyłane są za pomocą za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatów.

Koszt przesyłki (firma kurierska) przy zamówieniu poniżej 500,00zł:
przy płatności przelewem – 10.00 zł
za pobraniem / przy odbiorze – 20.00 zł

Koszt przesyłki paczkomatem przy zamówieniu poniżej 500,00zł:
płatność przelewem - 10,00zł
płatność przy odbiorze - 20,00zł

Koszt przesyłki (firma kurierska) przy zamówieniu powyżej 500,00zł:
przy płatności przelewem – 0,00 zł
za pobraniem / przy odbiorze – 10.00 zł

Koszt przesyłki paczkomatem przy zamówieniu poniżej 500,00zł:
płatność przelewem - 0,00zł
płatność przy odbiorze - 10,00zł

  1. Płatności przelewem :

Szybkie płatnośći:

Przelewy24

PayPall

Przelew tradycyjny:

Millenium Bank

Nr konta: 63 1160 2202 0000 0004 6647 4416

Nazwa konta:

SYSTEMOWCY Elżbieta Kamińska 

01-494 Warszawa, ul. Osmańczyka 18/7

REZYGNACJA Z ZAKUPIONEGO TOWARU LUB REKLAMACJA:

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania Towaru. Towar powinien zostać odesłany w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie wymagamy podania przyczyny zwrotu. Prosimy, w miarę możliwości, o dołączenie oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragonu lub faktury)

Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych na nasz koszt.

W przypadku zwrotu towaru, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru razem z kosztem wysyłki. Jeśli otrzymamy zwrot części zamówienia, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie zwróconego towaru. W przypadku reklamacji, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru lub wymienimy towar na nowy.

  1. W przypadku towarów niedostępnych w sklepie, a dostępnych tylko na zamówienia kupujący zostanie poinformowany o czasie dostawy i poproszony o akceptację terminu dostawy.
  2. Kupujący zostanie poinformowany także o sytuacji, gdy towar jest chwilowo niedostępny. W takiej sytuacji okres dostawy może zostać przedłużony lub kupujący może zrezygnować z zakupu.
  3. Czas realizacji dostawy liczony jest od momentu otrzymania płatności lub akceptacji zamówienia, w przypadku przesyłki za pobraniem.
  4. Wysyłka zostaje przygotowana i wysłana do klienta najpóźniej następnego dnia roboczego po wpłynięciu płatności na konto bankowe lub akceptacji zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem o ile towar jest dostępny.
    Termin realizacji obejmuje wyłącznie dni robocze.